35 haftalık hamileyim dün gece 5 gibi kırmızı şekilde kanama oldu hemen doktoruma gittim muayene etti nst ye baktık çıkmadı sancım sonra geçti ama kahverengi leke devam ediyor korkuyorum açıkçası olabilir dedi doktorum ama neden oluyir bilen varmı yada yaşayan lütfen yardımcı olurmusunuz 😥