Kızlar az önce yürüyüşten geldik tuvalete girdim normalde altıma kaçırdığım zaman hissediyorum gitmeden önce çamaşırımı değiştirip çıktım evden tuvaletw girdiğimde beyaz akıntım ve şeffaf şekilde çamaşırımda ıslaklık vardı kokusuna baktım idrar gibi kokmuyor ama çok su içtiğim içinde zaten idrarım sarı olmuyordu arabamızıda eşimin abisine lazım oldu diye bayrama kadar ona verdik sürekli hastaneye de gitmek istemiyorum çok usandırıyorlar acildekiler araba olsa yine giderdim otobüs taksi uğraşmak istemiyorum sorum şu ki 38+4 teyim eğer bu sızan şey suyumsa nasıl anlayabilirim