Nisa0 39 haftadaki sancı açılma yok her şeyi denedim 41 e kadar bekleriz suni sancı veririz dedi doktor ama bayrama denk geliyor var mi benim gibi olan??
Civ3cic Nisa0 bende 39+3 hiç belirti yok açıklık varmı diyede hiç muayene olmadım normalde benim sancım hiç olmuyor acıklık hariç suni sancıyla tekrar doğum yapıcam galiba
ilaxidexi Nisa0 39+3 hiçbir belirti yok😂 salı gününe kadar geldi geldi gelmezse suni sancıyla doğurtucam dedi 😅 tam 40 hafta oluyor bayram girmeden alacakmış😅
Ceysah Nisa0 40+2deyim çarşambaya kadar doğmazsa çarşamba günü mecburi sezeryan olcak dua edin kızlar normal doğum istiyorum 🙏
hasret1922 Nisa0 bende 38+1deyiz asagiya baski cok var kendimi cok kotu hisediyorum ama gelen de yok agrida yok hergun insalalh bugun alur diye dua ediyorum kizim 37+2dd dogmustu oglumun gelesi yok bayrama kalmaz inslalah cok zorlaniyorum artik1🥴💙😪
Nil00 Ayseee111 Ağrılarınız var mı acaba bende 38+3 oldum ama alttan hiç muayne olmadım açıklık var mı yok mu bilmiyorum
Ayseee111 Nil00 hiç ağrı sancı hissetmiyorum, doktor çatı muayenesi yapalım dedi baktı o şekilde öğrendim
Nur321 Ceysah 42 ye kadar yolu varken neden sezeryan sırf doktor bayrama denk gelmesin diye kendini düşünüyor. Kendi sancılarınızı bekleyip normal doğurabilirainiz. Hem de ıstiyor mussunuz zaten. Doktora bel baglamayın derım @ilaxidexi
Ceysah Nur321 bugün sabah suyum geldi çok güzel açılmam oldu ama kafasını kanala sokmadı 10 saat bekledik inatçılık yaptı benim kız sezeryana girdim şimdi yanımda uyuyor 🥰