Melissssgrc cok güvenerek gittigim 25 senedir aynı hastahanede olan bir doktorum var.. tam bir tonton dede😂 kan sonucları vs oldugunda 1 saat sonra ara beni söyleyim der. Hasta vs oldugumda whatsappdan yazarım dönüs yapar..
İlgili merhametli boşa evham yaptırmaz,hep olumlu bakar hamileligim bukadar iyi geciyorsa cogu onun sayesindedir