Arkadaşlar hamileligimin 7 haftasındayım henüz doktor secmedigim için 2 farkli doktor gezdim ufak bir kalamam olunca acildeki doktor progestron vermisti bugun ki doktor biraktirdi folik kullaniyordum onu da biraktirdi biraz toplu olduğum icin diaformin kullanıyordum onu da biraktirdi sadece bebe aspirini diye bir sey verdi 10 gü sonra muayene için gidecegim tekrar aslinda doktorun yorumları gayet iyiydi davranışından da problem gormedim rahim şeklimin catalli olduğunu söyledi mesela olusabilecek her şeyi söyledi diyete soktu beni ama sadece aspirin ne ise yariyor daha önce kullanan var mı