Bende iki günde bir içiyorum canım isterse üst üste olduğu da oluyor 🤭 bende Nescafe pudra şeker sıcak su tabağa koyup cirpiciyla kopurtuyorum bardağa buz süt koyuyorym en üstüne de kahve karıştır oh mis dondurma varsa da en üstüne koyuyorum farklı bir tad veriyor tam rahatlama bu sıcak havalarda 😋