Zehrayenianne Merhaba anneler benim adım Zehra kızıma da Mihra ismini koymak istiyorum ama Mihra biraz sert gibi o yüzden alisa Mihra düşünüyorum eşim de tek Mihra olsun diyor düşünceleriniz benim için önemli sizce bu isimler nasıl
piiremsesinannesiii Zehrayenianne ilk defa duydum bu ismi bence başka isimler de bakabilirsiniz sorduğunuz için diyorum bunu yanlış anlamayın ama anlamı güzel diye koyulan garip isimler bence hiç doğru değil çünkü çocuklara anlamıyla değil o konulan isimle hitap ediliyor 🎀 adıyla gelsin yaşasın miniğiniz 🧚🏻♀️
Ipekulas Zehrayenianne ikisi de güzel isimler ama iki isim bence yük ya hangi isimle seslenecekseniz o olsun bence mihra gayet güzel bi ara popüler bi isim zaten
myavocado Zehrayenianne mihra ismini çok beğeniyorum, Zehra ile de çok uyumlu çok güzel 😊 Alisa ile Mihra’yı ise pek yakıştıramadım 🙏
Zehrayenianne piiremsesinannesiii teşekkür ederim gerçek düşünceleriniz merak ettiğim için sizlere sordum zaten samimi yorumlarınız beni daha mutlu ediyor 🥰 amin cümlemizin evladıyla sağlıkla gelsin inşallah
Zehrayenianne Ipekulas Mihra erkek ismi gibi dedi çevremdekiler Mihriban gibi falan diyen oldu bilemedim 🥹
Zehrayenianne myavocado yaa pozitif yorumlar beni mutlu etti Mihra isminde kararlı olacağım sanırım 🥰🥰
Zehrayenianne Mzyyny yaaa Mihra ismini ben sevdim de insanlar kötü yorum yaptı aslında kimseye söylemeden koyucan sülaleye sonra söylüyxeb😂
BabyAta Zehrayenianne hiç uyumlu olmamış ki alisa tek başına belki olabilir ama mihra ismi kaba bence ben sevmiyorum
Gg5348 Zehrayenianne yani isminizi uyumlu olmak zorunda değilse mihre de çok güzel hem daha yumuşak çıkıyor ağızdan🥰
Hamileanne Baby_00 yabancı zaten ikisi ayrı kulvarda isimler bana kalsa mihra koyun bence çok güzel 👍🏻
Zehrayenianne Hamileanne Mihra sert diyenler oldu da ama sizlerden gelen güzel yorumlar hep içimi rahatlattı sanırım mihrada kararlı olucam 🥰
Mzyyny Zehrayenianne onlar doğursun istedikleri isimleri koysunlar sinir oluyorum kötü yorum yapanlara 😂
Mervemoommm Zehrayenianne Bence güzel iki isimde bende rabbim bana nasip ederse eğer bir kızım olursa adını elis mihra istiyorum 🙏🥺