Hayırlı günler anneler 4 buçuk yaşında oğlum var oğlum tek çocuktu herşey elinin altındaydı bir istediği iki olmazdı sonra büyüdükçe aşırı yaramaz bir çocuk oldu sonra bizim ikizlerimiz oldu ikzilerim olunca büyük bir travma yaşadı çocuk kendini telefon tablete verdi tabi o öyle olunca bende ikizlerin derdinden ihmal ettim 8 ay içerisinde oğlum baya yıprandı ve değişti sonra eşimle karar aldık kreşe verdik bir ay 1 haftadır bu hafta fark ettim oğlum bazı etkinliklerde yok öğrtmene sordum katılıyor ayırmıyoruz vs bu gün yine aynı durum oldu yazdım bende çocuğum etkinlik yapılırken nerde diye öğretmen Almaya geldiniz de konuşalım dedi gitim çocuklara vuruyormuş şikayet varmış vs bende. Sinirlendim neden bana bu en başından söylenilmedi dedim bir kere söyledik çocuğumun hiç yaşıt arkadaşı olmadı ki bunu belirttim onlara isterseniz ödemenizi geri iade edebiliriz dedi bende sinirlendim tamam dedim size sorum ne yapabilirim çocuğum için o kadar kötü oldum ki dışlanması beni çok üzdü başka yere mi vermeliyim psikoloğa mı gitmeliyim