beyzaao Kızlar bugün 6 haftalık. Geçen hafta keseyi görmüştük alt muayene ile. Yarın kontrole gideceğim sizce kalp atışı duyar mıyız bebeği görür müyüz siz ne zaman görmüştünüz 🥰
EceNaz26 beyzaao ben 6 haftalıkken bebeği bile görememiştik 8 de gördük eğer duyamazsa doktor panik olmayın sakın 😊
elifdemir09 6+4 te duyduk biz ama aynı zamanda hamile kalan arkadaşım 8+5 te duydu o yüzden stres olmayın sakın inşallah duyacaksınız o güzel sesi
elifdemir09 beyzaao Uzun ve stresli bir yol insan bebeğinden başka bir şey düşünemiyor çok güzel bir yolculuk diliyorum sizin için