Bihterrr Kızlar ben pazartesi salı çalıştım çarşambadan itibaren 10 gün rapor aldım bu cumartesi işe gideceğim. Pazar hafta tatili hakkım olur mu bilginiz var mı??
Sude55 Mesaici değil misiniz neden cumartesi ise gidiyosunuz. Normald iş yeri pazarları tatilde kimse çalışmıyorsa sizinde izniniz olur