Kızlar 8 aydır saçımı boyamadım hamileyim diye. Aldığım amonyaksız boya ve oksidan ile bugün evde boyadım saçlarımı. Loreal inoa 6.35 almıştım. Saç diplerim tupturuncu oldu sonra siyah uçları yine tupturuncu üstelik beyazlarım bile tam kapanmamış neden böyle oldu anlamadım. Moralim çok bozuk ne yapmalıyım niye böyle oldu doğumuma çok zaman yok bu şekilde gezmek istemiyorum moralim inanılmaz bozuk