Lavinya21 PLT değerim düşük olduğu söylendi kan pıhtılaşmasıymış Yani bu bebekte kanla besleniyor ya gelişiminde Herhangi bir sıkıntı yok ama Tansiyonum da var biraz yüksek 38′leri 39′ları beklersek bayram sonrası bayramda Ben zaten yokum sıkıntı yaşayabilirsin 37′de alalım dedi doktorumuz Ben de kabul ettim doğum olayı da benim bebeğim makat gelişiydi sezeryan konuşmuştuk ama ikidir gidiyorum dönmüş onu kanala gitmem gerekiyor😂