Ozgis1s Benim gebelik öncesi şekerim var ben sabah açlık,tokluk ölçüyorum , öğlen tokluk,birde akşam tokluk ölçüyorum. Tokluklar ilk lojmanı agzinq attiginda saat kaçsa ona göre 1. Saati baz alacaksın mesela 10:00 da mı yedin 11:00 da ölçüm yapacaksın o şekil. Bana Dr açlık sınırı 60-95 dedi tokluk 100- 140 dedi ama bazen farklı söyleyebiliyor Dr bazilari 150 ye kadar tokluk sinir sayiyo. Gebelikte sadece 1. Saat ölçülür 2. Saati olcmenize gerek yok yada içiniz rahat etsin istiyorsanız he öğün açlık tokluk olcebilirsiniz❤️