İlk aşılama mı canım doktorun ne diyorsa onu yap . Benim tekrarlayan düştüğüm vardı normal yolla üç kere hamile kaldım düşük yaptım sonuncu geçen yıl ki Ramazan’daydı çok üzüldüm . eşimde şehir dışında çalışır yumurtlama geldiği ay aşılama yaptırdık ama tutmadı ki ben normal hamile kaldığım için yumurtalarım iyi gelişti hemşirem gördüğüm en iyi yumurta gelişmesi dedi tutar senin ki demişti. İstatistiksel olarak tutma olasılığı %30 oldukça düşük yani ama inşallah tutar senin ki kesinlikle işlemden sonra eve git dinlen sonraki bir haftayı da iyi değerlendir. Ben alışveriş yapıp gitmiştim. Sonra başka bir doktora gidip düşüğü araştırdım çünkü bulamıyorlardı sebep o da üç ay korun kilo ver dedi 4 . Ay bu Ramazan’da hamile kaldım kızım olacak inşallah 🙏 Allah isteyen herkese versin