-betul-20 1.saat ve 2. Saatiniz yüksek çıkmış evet aşırı aşırı değil ama sınırın üstünde diyetisyene yönlendirme sebebide ne yemen gerekiyor ne yememen gerekiyor bunlara dikkat et diyedir. Bence gitmelisin daha fazla ilerlemez kontrol altına alınır. Sizde evde ölçüm yaparsınız bu süreçte inşallah yükselmeden diyetle düzelir. Benimde gebelik öncesi şekerim var insülin kullanıyorum şu anda ben hamileliğimin başından beri diyet yapıyorum bı sıkıntı yaşamadım çok şükür