Kizlar 9 sene sonra tekrar anne olacağım doğum 20 Haziran başından beri iki çocuğa yetememek , ya da doğumda bişey olur mu korkusu ile geldik bu haftalara kendime zehir ettim hamileliği sanırım uzak olmak kimsenin sana kosamamasi da psikolojik etkiledi beni bilmediğim bir şehirde doğum yapmak zorunda kalmak filan sanırım zor geliyor benim gibi ikinciye hamile olup ya da doğuran arkadaşlar da doğumdan çok korktu mu? İlki genel anestezi ile zorunlu olmuştu ama şimdi spinale karar verildi aşırı korku var kizlar 😞 ikinci doğum diye bir ben mi böyle hissediyorum umarım tek değilimdir 🥹