Merhabalar, bugünkü kontrolümden sonra kafam karıştı hanımlar. Nst mi ekliyorum, doktor sancın az dedi ama ebe arkadaşım gayet iyi doğum başlamış diyor. 2cm açıklık varmış, doktorum Suni sancı ile başlatalım dedi ama ben kendi sancımı çekmek için eve dönmek istedim. Hafta sonu gelirsen ben olmayacağım merkeze sevk edebilirler diye sancı baskılayıcı ilaç verdi. Cumartesi akşama kadar içecekmişim, pazartesi gideceğim. Nidicard ismi hapın, kullanan var 