lilyum_ benimde geçen ay az arttı kimyasal gebelik oldu ama evde yaptığım testler gittikçe koyulaşıyodu artık testlerde bi değişik en güzeli kan vermek,bana çoğu kişi kimyasaldan sonraki ay kolay hamile kalırsın demişti ama olmadı sanırım hayırlısı ne diyelim umarım senin vardır 😍