Buket1302 Kızlar idrar tahlilinde yassı epitel ve lökosit 70 75 cikan var mi baya yüksek çıktı bu durumu yasayan var mi
Damyavuz Buket1302 benim hep 30’larda çıkar ilaç kullanıyorum tekrar ediyor 🤦🏻♀️ hamile olmasam bile. 9 haftalık hamile iken peçeteye kan geldi enfeksiyondan olmuş
Handevich Buket1302 benimde öyle hamileliğimin en başından beri. Doktor antibiyotik veriyor geçiyor sonra tekrarlıyor sonra ilaç kullanıyorum geçiyor. Alıştım artık 🥹
Nilay37 Benimde yüksekti doktorum idrar kültürü istedi sıkıntı olup olmadığına dair bakteri üreyip üremesiğine baktı bi sıkıtnı çıkmadı çok şükür