Bebekayik bende 39+2 yim dün kontrolüm vardı 3 cmaçıklık var uyardı doktorum lekelenme olabilir dedi ama sanırım benim de nişanım geldi akıntı gibi ama kan ve damarlı azdı doktoruma söyledim daha fazla olması lazım az bu uyarmadan olabilir bilmiyorum şuan hafif bek ağrım ve kasılmam var ama sancım yok siz de çok geçilmeden bir doktora görünün ne olur ne olmaz belki erteleyebilirler doğumu başlamadan