Arkadaşlar 19+5 olduk ve sağ kasığım geceden itibaren ağrıyor uyudum uyandım bugün yine başladı ağrı değil sancı vurup vurup duruyor sanki kesiyorlar bıçak giriyor gibi hepiniz illaki adet sancısı çektiniz aynen öyle ya bitirdi beni bu şekilde aynı durumu yaşayıp ama bişey olmayan geçen var mı bide beraberinde akıntı kanama idrar yanması yok çok şükür fakat korkuyorum