avukathanim Daha önce normal doğum tecrübesi olanlar sahiden korkulacak bir durum varmı ?? Ayrıca vajina genişledikten daha sonra eski haline dönüyor mu ? Genital bölge temizliğini nasıl yaptınız son aylarda ? Normal doğum düşünen herkes için biraz içimizi ferahlatırmısınız ...Sevgilerimle herkese kolay doğumlar dilerim 💕😌
Annelikyolu avukathanim 10 cm açılma olduğu zaman kolay olur ilk kızım normal oldu ve sağlıklı oluyor normal Doğum ayağa kalkabiliyorsun hemen
seyma281015 avukathanim birincisi korkulacak bişey olsa ikinciyi de ben normal istemezdim. İkincisi öyle bir dikiyorlar ki eskisinden de iyi oluyor 😂 Üçüncüsü önümde ayna elimde jilet koca göbeğimle 2 günde bir yapıyordum her an doğururum diye 🙈
Esa avukathanim korkulacak bir sey yok ağrı eşiğinde yüksekse çok rahat benim yüksek sancı hissetmedim 1 saate yakın sancı yaşadım onuda diş ağrısına tercih ederim. Zamanla eski haline dönüyor doğuma hangi doktorun gireceği belliyse ya da doğumdan önce doktora söyle mümkünse estetik dikiş yapsınlar bazıları iple oluyor diye biliyorum estetik rahat oluyor. Hep kuaförde ağda yaptırdım doğumdan 20 gün sonra dikişlerim iyileşti sıkıntı yoktu ama doktor bikac ay ağda yapma dedi tüy dokucu kullandım dikisler içinde pansuman falan yapmadım dustan tuvaletten sonra dikkatli şekilde iyce kuruladim o kadar
meleklerim2 Ben iki kızımıda normal yaptım şuan 3 cüyü bekliyorum onuda allahın izniyle normal yapicam inş 10 cm de doğum gerçekleşiyor hemen ayaklanıyosun zaten normal doğum daha iyi temizleniyosun hiç yoktan
Selale_bati seyma281015 hm ayni ben😂😂 jilet elimde 1gunde bir dus alip temizleniyorum ya dogurursam diye psikolojim bozuldu nerdeyse jilet gormekten😂😂
avukathanim Gerçekten rahatladım şuan çok teşekkürederim hanımlar başka aklınıza gelen bir tavsiye olursa lütfen yazın 😍😍
seyma281015 avukathanim kesinlikle yatarak sancı çekmeyin. Ben bilmiyordum hastanede berbattı. Yürütmediler. Yürüseydim eğilip kalksaydım eğer güle oynaya doğurabilirdim.