Kutsal_koc yaa ağrılar çok zorluyor gerçekten normal doğum sancısı üstüne sezeryan olmak çok canımı acıttı bazen durup dururken ağlama isteği geliyor ama insanın bebeginin kokusu boynuna yatışı bunlar birazda olsa hafifletiyo geçici bı durum gözüyle bakıyorum eski halime dönucem çok az kaldı biraz zaman geçsin her şey geçecek diye kendimi teselli ediyorum yani baska bir şey gelmiyo elimden