Bbk88 tabi sans %50 dedi suan doğal yolla gebelik deniyoruz ya soldan olursa yine dis gebelik olabilir sagdan olursa da normal bi gebelik de olabilir dis gebelik de olabilir dedi yasayip gorcen dedielr acikca hepsi🥲 canım neden tikali bisey demediler bilmiyorum alakası var mı ama sol tupumde dis gebelik gecirmistim zaten hsg ondan istendi benden ama oncesinde de tikaniklik var miydi dis gebelik icin vurduklari ignelerden mi neyden hic bilmiyorum 🤷🏻♀️ umarım saglikla sihhatle bebislerimizi kucaklariz duam o 🤲🏻