Biz bugün tam 9haftalık olduk ve devlet hastanesinde kontrolüz vardı çok güzel güzel ilerliyor benchem özelede gidiyorum doktor bu gün 11 haftalık gibi bayramdan sonra gel dedi başvpopo uzunluğumu ne bakıcaz tarama falan dedi özelde ki doktor da bayram sonrası Haziran sonu temmuz başı gel dedi ikisinde bu ikili tarama mı ne oluyor isterse ikisinde de mi yaptırayım yoksa sadece birinde yaptırmam yeterli mi birde devlette yaptırdım diyelim özelde kime götürsem yanlış bi hareket olur mu özelde paralı mı oluyor bu bilmiyorum sizler nasıl yaptınız hem özele hem devlete giden arkadaşlar