Pkl1 haftamdayım sgk çalışanıyım doktorum heyet raparu vermişti 3 hafta oldu. erken doğum olucak büyük ihtimalle böyle durumda doğum parası alabilir miyim nereye bildirmem gerekiyor bulunduğum ilde değilim başka ile geldim küvez ortamı burda olduğu için