Melliisaa ben bağlattım, ama asla %100 koruma değilmiş doktor öyle imza attırdı, ayrıca geçici olması şu şekilde olur tekrar ameliyatla yada göbek deliği girişiyle açılabiliyor. Ben ek koruma yapıyorum. Çünkü tüpleri bağlı olduğu halde hamile kalanları da duydum 😲ki doktor da zaten ihtimali var evet az da olsa dedi. Prezervatif olsun ek koruma yap dedi. Ben hem prezervatif hemde geri çekilme de kullanıyorum