Lalemmm12 komşum saçını kestikten 1 hafta sonra karnında bebeği öld
Ya tövbe estağfurullah bunu ciddi ciddi yazıyor musun? Yaşınız kaç çok merak ettim.. Bunu saç kesimine nasıl bağladınız geçekten aklım almıyor 😃😃😃 otopsisine ‘annesi saçını kestirdi, ondan öldü’ mü yazdılar. Kayıtlara böyle mi geçti? Öff sizin gibi bir sürü soru saçmalarım. Karşılıklı saçmalaşırız.