eliiif Kizlar sleppy bez kullanan memnun olan ya da sikinti yasayanlar var mi? Bende sleppyle baslamak istiyorum da
GamzeCan eliiif bazıları cok memnun bazıları tahriş yapıyor diyor bebis doğmadan denemeden anlamak pek mümkün değil canm şans 🤷🏻♀️
Nursen21 eliiif tatlım ben 1-2-3 numaraya kadar prima aldım deneme yanılma ile uğraşamam ha belki buda iyi gelmez onuda bilemem
Hazinem eliiif bn birçok tavsiye üzerine sleepy kullanıcm şuana kadar sıkıntı olan yoktu çevremdekilerin kullananlar memnun
Buskat eliiif kullanıyorum memnunum ama bebekler ilk zmanlar çok sıvı kaka yaptığından 2 kez sırtına çıktı kakası. Ama bunun bezden kaynaklandığını düşünmüyorum. Bence deneyebilirsiniz
Suslumom Ben ilk oglumda prima kullandim hep smdi 3 yasnda tuvalete alisti ama smdi prima kullanmak biraz zor malum fiyatlari uctu bundada molfix alicam eger yaramazsa sleepy denemeyi dusunuyrm kullanan arkdslarim var ve hepsi memnun sanirim denemeden bsy anlayamayiz
Minigimgeliyor Kızlar primanın içeriğinden dolayı almak istemiyorum daha doğum yapmadım. Kararsızım bebek bezi konusunda. Huggies iyiymiş ama türkiye piyasasından çekilmiş. Hepsiburada da satılıyor ordan alsam mı acaba satışı durana kadar. Ya da önerebileceğiniz başka marka var mı?