Doktorum değerlerimi çok sağlıklı bulmadı takip edelim dedi. Rahim duvarı 11mm kalınlaşmış. Eğer rahim ince olsaydı kesin dış gebelik derdim dedi. Ama yine de kalınlaşma dış gebelik ihtimalini tamamen ortadan kaldırmıyor dedi. Tecrübesi olan arkadaşlarım dış gebelikte rahim duvarı kalınlaşır mı