İlk doğumumu orada yaptım hastane temiz tek odada yanınızda kadın refakatcıya da izin veriyorlar doğumu da o odada gerçekleştiriyorlar yatak çatal yerine dönüştürülüyor odada ayrı duş yeri var pilates topu vs ebeler sürekli takipte tek sıkıntı eğitim araştırma olduğu için asistanlarda gün içinde muayene ediyor bir de sizi korkutmak istemem ama benim doğumdan sonra dikişimi yanliş attıkları için tekrar ameliyathaneye götürülüp belden aşagısı uyuşturulacak şekilde dikiş yeniden atıldı o da benim şansıma mi diyeyim bilemiyorum ama kontrole gelen ebeler hemşireler yumuşak huylu merhametli davranmişlardı bana