Gebektos67 Otomatik ana kucağı cidden almayı hiç düşünmüyorum. Bebekler ya sevmiyor ya da sallanmayı alışkanlık haline getiriyor bence. Karşı komşumda var görüyorum bebek sallanıyor ama asla durmuyor ağlayıp duruyor ki kaç aya kadar kullanacağız ona o kadar para gereksiz geliyor. Emzik ve biberon almayı düşünmüyorum açıkçası duruma göre alırım. Göğüs ucu kremi çok övülen lansinoh çok çok övülüyor annemler filan hiç kullanmamış ya zeytinyağı ya ayva çekirdeğini suya koyup jel kıvamına gelince sürüyormuşlar. Katlanan küvet takımları çok kullanışsız olduğunu duydum bazen bebeği yıkarken elleri çarpınca kapandığı oluyormuş su yerlere dökülüyormuş bende eski usul aldım çoğu arkadaşım da çocuklar biraz büyüyünce içine su koyuyordum çocukta oynuyordu diye anlattılar. Çarşıdan küvet, masrafa, kova 300 tl’ye aldım e bebekte aynı set 600 tl gibi bir şey