Tugcedora Ben de bugün 39 olsun, kontrolde 2 cm açıklık çıktı, sancıların yüksek değil dedi nst de. Suni sancı verelim bugün doğurursun dedi ama kabul etmedim evde kendi sancımı ve açılmamı bekleyeceğim. Aynı şekilde uyardı alttan. Sizin de birkaç güne doğum olabilir, ebe arkadaşıma nst mi gösterdim doğum başlamış geceye sabaha gelir dedi. Siz takip edin sancıyı mutlaka