Kızlar 31+6 olduk. Kaynanamın aldığı 2 tane 5li takımdan başka bişeyi yok şu an bebeğimin. İlk çocuğumdan kalanlara da baktım geçen ama vakumlu hurçta olmasına rağmen sararmışlar yıkadım pakladım gitmedi, hatıra bırakıp attım gerisini mecburen 😬 şimdi sorum şu? Muhtemelen temmuz ortalarına doğru doğumum olacak, evim aşırı sıcak oluyo yıllardır her yaz sıkıntısını çekiyoruz biz. Akşamları dışarısı serinliyor bizim ev 27-28 derece bazen 30 derece ve cam kapı ne açarsan aç serinlemiyo, perde bile kıpırdamıyor, cereyan falan yapsa düşünmicem bunları ama şimdi ben bu temmuz ağustos ayını nasıl geçiricem tam doğum ve kırkımızın olduğu döneme denk gelecek, bebeğe yenidoğan kıyafet olarak neler almalıyım. 5li setler hep uzun kollu, tulumlar öyle, sadece zıbınla da yenidoğan döneminde üşür mü çocuk bunca sıcağa rağmen bilemiyorum kafam çok karışık. Artık alışverişe başlamam lazım ama daha bir iğne alamadım bunu düşünmekten, daha önce böyle yazın doğum yapanlar siz neler aldınız ya da doğum yapacak olanlar 0-3 ay kıyafetleri nasıl aldınız bana bi akıl verin nolur 😂 ilk bebeğim bu aylarda 2. Ayını geçmişti toparladığı için zıbınla falan içim çok rahat tuttum ama şimdi bunu hasta falan ederim diye korkuyorum