kızlar bugün kürtaj sonrası kontrole gittim ultrasondan baktı hersey yolunda dedi patoloji sonuçları gelmedi dedi ama fazla onu takma bişey çıkmaz dedi unutacaksın bu yaşadığını yoluna devam edeceksin dedi gebelikte istiyorsan folik asite başla bir adetten sonrada hamilelik düşünebilirsin dedi benim anlamadığım neden düşük yaptığımın sebebini bulamam niye herhangi bişey yapmamıza gerek yok dedi