Ozeeer Kızlar dogumum kasım gibi gözüküyor sizce kısa kollu almaya gerek var mı bu şekilde uzun kollu olandan mı alıyım
Kayraninannesiii Ozeeer uzun kollu almaniz daha iyi olur ben Eylül sonu gibi uzun kollu cok kalin olmayan seyler alicam ilk bebegimde eylulde doğmuştu ondada oyle yapmistim
huzunluponcik Ozeeer bence hic kısa kolluya gerek yok kış bebeği olacak bu takımdan bende aldım evde giydilir bu şekilde
Kr6543 Bence de uzun kollu alınmalı benim de ekim sonu kasım başı o yüzden hep uzun kollu alırım diye düşünüyorum sadece iç zıbınları kısa kollu olabilir