Hilalikooo Kızlar çok mutluyummm dün 6+1 de vajinalden kalp atışını GÖRDÜK henüz duymadım böyle küçük bir ışık gibiydi yanıp sönen o kadar güzeldi ki 🥹🥹
Badehandekuzey Hilalikooo darısı bize olsun🥰 benimde haftaya 6+3 de randevum var inşallah duyarım. 3.çocugum hala aynı heyecan😍
Guzelgunlerrr Hilalikooo yaa inşallah bende görür ve duyarım daha hiç doktora gitmedim kalp atışıyla birlikte göreyim diye 6+4 de gideceğim bende doktora çok heyecanlıyım🥲
Girlmom Hilalikooo Bende alttan bakınca gördük hatta üstten baktığında bebek görünmedi bi korktum sende de oldu mu üstten baktı.mı sonra alttan baktı küçük bir kalp atıyordu çok mutlu oldum ağladım 🥰♥️
Seher05_ Hilalikooo ben tatile gidiyorum büyük ihtimalle oradaki hastaneye gideceğim o zaman 5 haftalık olurum bu arada alttan mı ultrason yapıldı
Mrvee1923 Nasıl bi duygu aşırı merak ediyorum. Pazartesi günü randevum var inşallah duyarız çok gergin ve heyecanlıyım günler geçmiyor 7+4 olacak🙏🏼
Hilalikooo Mrvee1923 o kadar güzel bir his ki görmek bile beni mahvetti pırpır oldum mutlaka videoya alın o anı sürekli duymak istiyorsunuz
Hilalikooo Girlmom yok askım direkt alttan baktı bana üstten bakmadı bugün randevum var tekrar bakacağız bakalım
Girlmom Hilalikooo Alttqn baktığında kalp sesini duydunuz mu biz duymadık daha erken dedi sadece gördüm pır pır atıyordu 😍
Girlmom Seher05_ Evet 7 de gidebilirsin bende 7 deyim ama dediğim gibi kalp sesi için erken dedi alttan bakarak gördük bebeği
Hilalikooo Girlmom özel mi devlet mi kuzum devlet bana da dinletmedi özele gidiyorum ben birde doktor değiştirdim eski doktorum 3 hafta sonra gel demişti bu yeni gittiğim doktor dinletti hemen