Teraziii Kızlar 32 haftalığım dün bıraz ayakta kaldım hatta baya kaldım. Bugün de regl gibi karnım ağrıyor normal mı korktum. Yarın da randevum var ama napsam ya dayanaılmıcak gıbı degıl ama regl ağrısı işte doğum falan başlar diye korkuyorum.