Aysegul34ey Kızlar 20 haftalık hamileyim kansızlık başlamış birazcık dedi sağlık ocağındakiler kan ilacımıda düzenli kullanıyorum ama bebeğe bir sıkıntı olur diye korktum biraz üzüldüm yaşayan varmıydı böyle birşey napmam lazım ilaç tan başka
Melisaaltnblk Aysegul34ey benimde ebem düşük kan değerin dedi ilaç verdi sadece o yeterli olur canım değerine göre dozunu ayarlar ama ekstra olarak karadut tüketebilirsin hergün pekmez yiyebilirsin yeşil sebzeler balık kuru meyve bunları tüketebilirsin
Ozgis1s Aysegul34ey ben Akdeniz anemisi taşıyıcısıyım. Demir ilacını sabah akşam olarak alıyorum artık iyice kansız kaldığım için. Ama demir emilimi için C vitamini çok önemli demir içerikli şeyler yeseniz bile C vitamini içerikli besinlerle tüketmezseniz kansızlık devam eder. Örneğin kırmızı et yanında limonlu salata gibi. Bir de demir ilacını içtiğinizde 2 saat içinde süt ve süt ürünleri tüketmeyin