Kızlar 50 mg yükleme sonucu kan şekerim 166 çıkmıştı. Doktorum dahiliye doktoruna yönlendirdi. Şu an 27. Haftadayım doktorum başka bir yükleme yaptırmadı açken kan verdim ve sadece açlık kan şekerime baktı, tüm değerlerin normal olduğunu söyledi. Beslenmeye dikkat et ve 1 hafta boyunca parmaktan şeker ölçümü yapalım bir de öyle bakalım dedi. O şekerli suyu içmediğime çok mutlu oldum ☺️