Aleynaz06 arkadaşımın bebeği için 12. haftada kız demişti 16. haftada erkek olduğu kesinleşti bence tahminde bulunmaması daha iyi çünkü biz o süreçte bebişi hep kız diye sevdik önemli olan sağlıklı olması ama insan her ikisine de hevesleniyor canım sağlıkla doğsun inşallah🥰