duyguluanneee Selam hanımlar, Keseden cinsiyet tahmini yapan var mı Keşan değil biliyorum ama insan merak ediyor işte iki hafta sonra öğrenicem inşallah size de bilgi veririm tuttu tutmadı diye ☺️
Melisaaltnblk gayesblog bizde kese fasülye gibiyse erkek yuvarlaksa kız derler tabi tıbben bi geçerliliği yok benimde kesem yuvarlaktı kızım oluyor