Melekmahmudova23- Mrb 8+3 hafta gebeyim. Hiç bir şey yiyemiyorum doktorum ne yazdiysa bi faydasi yok. Ağzıma ne koysam kendimi lavaboda kusarken buluyorum su meyva ancak bunlarla qıdalanıyorum ama artık elimi bile kıpırdatamaz hale geldim. Çok halsizleşdim aclıktan ölücem neredeyse ama agzima bişey koyamiyorum demin midemde hiç bir şey olmadığı için kan kusdum resmen. İkinci hamilelik ilkinden iyi geçecek diyorlardi yalann vallahi yalann ilkinde bu kadar azap çekmedim ben. Ne yesem arkadaşlar napim yani karpuz armut domates bunlardan başka bir şey yiyemiyorum yoğurt süt bile içemez haldeyim. Çay bile içemiyorum düşünsenize. Bu ne azap ölsem daha iyiydi 😭😭😭😭dün akşam güçten düşüyorum diye serum takdılar acilde
Crnsln Melekmahmudova23- canım bende sen gibiydim sadece ekmek ve peynir yiyordum onu da tost yapıyordum yağsız öyle beslendim aylarca neredeyse
Pembesarelle2 Melekmahmudova23- Bende bu şekildeydim şuan 17+6 olduk ve hala istifralarım devam ediyor ilk haftalar beslenemedim serumluk oldum , hiç bir şeye halim yoktu her sabah başlardı istifralarım doktor prilam dr verdi 12-13 haftaya kadar beni idare etti fakat ondan sonra o bile beni istifra ettirdi sadece 15. Haftam itibari ile 1 hafta hiç istifram olmadı o kadar rahattım ki hepsi geride kaldı sandım ama öyle olmadı 16. Haftamda tekrar başladı doktorum farklı bir bulantı hapı önerdi onyzd onu kullanıyorum sabah içmesem yine ne yersem yiyeyim istifra ediyorum mecburen her sabah almak zorundayım Sizde ilaç isteyin doktorunuzdan bu şekilde sizi çok yorar Haftaya girdiğim an başladı istifralarım
ASE6154 Melekmahmudova23- ilk gebeliğimde öyleydim ben biyere giderken elimde poşetle giderdim yolda kusa kusa 😒 benimde tek yiyebildiğim şey haşlanmış patatesti ezip içine beyaz peynir koyuyordum iyi geliyordu deneyebilirsin birde leblebiyi çok duymuştum
caglaaaa0 Melekmahmudova23- ben her ilacı kullandım kemoterapiden oluşan bulantıyı geçiren ilacı dahi kullandım her türlü bitkisel tarifi de denedim ama asla işe yaramadı 20. haftaya kadar aç durdum 15 kilo verdim 2 güne bir serum takınıyordum bayılmamak için sonra kendiliğinden biraz hafifledi 34+5im ve hala ara ara kusuyorum bulantım oluyor.. diyeceğim o ki ne yiyebiliyorsan yemeye çalış bulantın içinse sadece serum önerebilirim beni 2 gün idare ediyordu
elifilhan_kara Kuru ekmek yiyprdum tostta ekmek kızartıp geçici merak etmeyin rabbim yardımcınız olsun 🥰beyaz leblebi veya tuzlu fıstık yemeyi deneyin
sumkiz Benim böyle değildi. Bildiğim şeyi söyleyebilirim. Leblebi. Beyaz ya da düz leblebi. İlaçtan önce bana o iyi geliyordu. Bende sadece su içebiliyordum. Ama kusma vs hiç yaşamadım. İnşallah iyi olursun 🙏🏻
Melekmahmudova23- Pembesarelle2 peki cinsiyyeti ne bebişinizin bilmek isterdim etrafimdan duyuyorum kız bebek olunca böyle oluyormuş. Oğlumda böyle bişey yaşamadim ben hiç. Hiç bulantı hapı bile kullanmadım gerek bile yokdu çünkü.. 2 tane bulantı ilaçı yazdı doktorum ikside fayda etmedi malesef 1 saat falan sonra etkisi geçti şimdi hiç faydası yokk 😢seruma baglı yaşiyorum resmen.
Pembesarelle2 Melekmahmudova23- Cinsiyetimiz kız canım onzyd 4 mg doktoruna sor canım bana doktorum bunu verdi artık baş edemedim sabah alıyorum ertesi güne kadar rahat oluyorum
Melekmahmudova23- ASE6154 haşlanmış patatesi tuzla ezip yemeği denedim bu gün 1-2 kaşık zorla aldım sonra yine hüsran😒tuzlu kraker yedim şimdi
Melekmahmudova23- Pembesarelle2 sağlikla gelsin inşallah bebişlerimiz galiba bendede kız olacak 🙂ilk çocuğum erkek. Tamam teşekkür ederim sorarim doktoruma 🙏🏻💕Allah razi olsun
Melekmahmudova23- caglaaaa0 bende zaten serumla toparlana biliyorum 3 gündür serumla hiç bir şey yemeden devam ettim bugün ağzıma tuzlu kraker koydum ve koyduğum gibi kusdum 😢Rabbim yar ve yardimcimiz olsun inşallah bu yolda🙏🏻çok üzüyor beni bu durum keşke zaman çabucak geçse
Cosimaniehaus Melekmahmudova23- benim ilk 3 ayım da zor geçti. Netten yiyecek şeyler arıyordum ne yiyebilirim diye. Leblebi falan denemiştim iyi gelmişti. Çubuk kraker atıştırıyordum arada
Alpmom__ Melekmahmudova23- sarı leblebi, çubuk kraker , kuruyemişler , ekşi elma . Ve daha çok karbonhidrat ağırlıklı şeyler yiyorum malesef diğerlerini midem almıyor . Simit, ekmek, tost peynir domates böyle geçiyor
Cemreveannesi Melekmahmudova23- Tuzlu kraker ve vişne suyu bna çok iyi gelmıstı umarım sizede iyi gelir sağlıkla kucağınıza alın
Meltemm21 Melekmahmudova23- ilk zamanlar bende sizin gibiydim sadece haşlanmış patates yiyordum tatsız tuzsuz ama en azından midemi tutuyordu