Bizde de 5. gün 13.5 çıktı yükselecek mi bakayım diye 8. gün de çağırdı 11 e düşmüştü, en pik yaptığı dönem artmamış daha iyi diye yatış vermedi. 2 saatte bir değil, en geç 2 saatte bir emzirin. Çok daha fazlasını ister aslında ama uyuyakalır her emzirmeden sonra 2 saat beklemeyin arada uyandırın altını açıp