feridelevent_08 Femara kullandım bugün kontrolüm vardı sağ kasıkta 15 mm büyümüş yumurtam cumartesi günü tekrar gel dedi gidecez inşallah … büyüyememiş mi yumurtam Çatlatma tedavisi görenler sizin ilk kontrolde kaç mm’idi yumurtanız
orkidemm_ feridelevent_08 kuzum benim 19 mm idi daha doğrusu 2 tane vardı biri 15 mm biri 19 doktorum o gün de hapı al dedi 15 ile işimiz yok dedi 19 gayet iyi o da 20,21 olur dedi zaten gecesi de iğnemi oldum ayrıca günde bir iki mm büyüyor 18 mm olur hatta 20 bile olur merak etme
babygirl02 feridelevent_08 benim 18 mm olmuştu doktorum çatlatma iğnesi verdi 3 gün oldu vurulali canım
Sibel2334 feridelevent_08 benm Salı günü 17 olmştu çatlatma iğnem yaptm bugn aşılama oldum 17 den itbarn kabul ediyolr
Edaacar-ozkan Sibel2334 çatlama iğnesini bugün olduysanız zaten yumurtanız 20 olmuş ve geçmiştir yanlış bilgilendirmeyin 17 kabul edilmiyor yapılırsa yumurtadan verim iyi alınamaz
Sibel2334 Edaacar-ozkan yanlş yönlendrmyrm sizin dedenizde yanlş herkese 20 de uapılmur senin doktrn öyle demş olablr ama benm gttğm yer direk tüp bebek yeri ordki doktrlrdn daha mı iyi bilyrsnz bir sürü insana böyle yapılyr
feridelevent_08 babygirl02 maşallah hayırlı haber almak nasip olsun inşallah 🤲🏻 darısı başıma ❤️ çabucak büyüselerdi bende biraz rahatlasam 🥺