kızlar 20 haftalık hamileyimm. Kadın doğum uzmanim karacigerimin aşırı büyüdügunu farketti . 🥺 karaciğer yaglanmam falan vardı ama baya büyümüş . ağrı da yapiyodu zaten batma gibi . şimdi gastroenteroloji ye yönlendirdi muayene olacağım . ve hiç iyi değilim ağlıyorum. ins kötü birşey çıkmaz kızlar nolur dua edin bana nolur😥😥