Canandoruk Merhaba kızlar bi sorum olcak ilk gebeliğim bilinçsizim 35 hftalık gebeyim erken dogum riskim var 1.5 cmde acılmam var doktorum sürekli yatmamı söledi ve 10 gundür öyle yapıyorum bgun sabahtan beri vajinada batma hssdyrum bide son 1 saattir belimin sag tarafında aralıklarla agrı girip girip cıkıo 1. agrı 21.09 2. agrı 21.17 3. agrı 21.28 4. agrı 21.35 5. agrı 21.43aralıkları böle korktum bilgisi olan bilgilendirebilirmi acaba
Yaremmm Bende vajinamda batma hissediyorum acaba batma açılma belirtisi mi? Bilgisi olan cevaplayabilir mı?
Yaremmm Canandoruk masallah allah bağışlasın 😘 nasıl doğum yaptınız, nasıl geçti doğum anlatır mısınız ben iki doğum şeklinden de korkuyorum 😥
Elifc Canandoruk Allah analı babalı büyütsün nasıl bebiş benimde erken doğum riskim var 34 haftaya gircez
Canandoruk Yaremmm Yaremmm allah razı olsun cok saol kesinlikle dogum hikayelerini dinlemeni tavsiye etmiyorum herkeste farklı isleyen bi süreç bn zorunlu sezeryan oldum iki dogum seklindende korkuodum ama bi şekilde dogurcagımız için kndini haxrlamaya calıs kolay bi süreç değil anne olmak
Canandoruk Elifc allah razı olsun saol iyi çok şükür biraz küçük sadece erken dogum riskşn varsa yat dinlen tavsiyemdir bn 10 küsür gün yattım son gün kalktım ev tmzledim duramadım ywrimde suyum acıldı yerimde dursam zamanını beklerdi belkşde
Elifc Canandoruk yatıyorum devamlı wc haricinde kalkmamaya çalışıyorum içim rahat değil iş yapamıyorum diye ama bebiş daha önemli
Canandoruk Elifc benimde öle içim rahat değildi duramadım sonu erken dogum aman diyiö yat dünlen bosver işi gücü