Gulhan2692 Annelikyolu şeker yüklemesi yaptırmışmiydiniz? 4 kilodan sonrası sezeryan diye biliyorum ama yanlış bilgilendirmek istemem yinede
Serapyazici Annelikyolu masaAllahhh 1500 normal olani bende 30. Haftadayim persembe gidicem bakalim.kac kg olmus😊
Selale_bati Annelikyolu simdi iyi kilosu ama ilerde nasil kilo alacak bilemeyiz canim icini ferak tut belki 4 kiloyu gecmez
Annelikyolu Gulhan2692 yaptırdım onu da ama çıkmadı birşey 😕 doktora gidince artık sezeryanse gününü konuşsam mı doktorum da söyledi iri bir bebek genetikte olabilir diye herşeyi kararlaştırmak istiyorum ben
Annelikyolu Serapyazici kağıtta yanılma payı çok az iri bir bebek doğurmaktan korktum normal yapamam ki 😔
Asilaliaras Benimde 30 hastalıkken 2 kiloydu şuan 38 im ama 37 de 3 kiloydu sonradan yavaşlayabiliyor kilo alımı buna bence hemen karar vermez doktorunuz
Annelikyolu Asilaliaras haftaya kontrolüm var 34 olacağım yine ayni şeyden söz ederse ben gün isteyeceğim kendisi sezeryan karşıtı doktor 😁