Arifekrdg60 6 haftalık gebeyim bugün doktora gittim ve kese oluşmuştu fakat bebek görünmedi bu normal mi ?? Ne zaman görünür??😇
Tgbatem Arifekrdg60 normal zaten o haftada kese çok ufak bebeğin görünmesi imkansız 2 hafta sonra net görürsün hatta haftaya bile görünür
BeyzZaA Arifekrdg60 normal tabi geç döllenme bile olmuş olabilir Hayırlı olsun Rabbim size bsğışlasın inşallah sağ salim
Rapunzel11 Arifekrdg60 çok normal aynı şey benimde başıma geldi merak etme 10 gün sonra bebişinide görürsün