Merhaba hanımlar 38+3 um ama normalde bebeğim çok hareketliyken smdi azaldı yani günde 10 ediyorsa şuan 3 5 ediyor bu normal mi doktorum hiç etmezse acile gel demişti ama gitmem gerekiyor mu yeri mi daraldı ondan mı etmiyor normal doğum dedi bu ara da aranızda yaşayan varmı